fredag, november 27

Mys...

När jag har min fokus på bloggen så har jag bara...
Mys, glädje, kärlek lycka...
I mitt söta lilla huvud
Det är så skönt för när jag bloggar då kopplar jag bort verkligheten den finns utan för någonstans och i mitt huvud finns bara harmoni.
just nu jobbar jag kväll och har en liten lugn stund för ovanlighetens skull...
Imorgon är det 15 års kallas...fulla muggar...

Jag måste ju säga att det vara riktigt roligt med en tävling!
jag hade mina tvivel i början men sen drog det igång!
Jag tror att jag ska ha en tävling till i januari när tiden är som tyngst i mörkret


Givitvis ska ju balkongen få vara med och bli pyntad!
Det ända jag har gjort som pynt ,det är lite hyasinter till advent resten tar vi längre fram...
Fixar jag för mycket då kommer jag hinna tröttna på julen och så kommer jag inte att uppskatta den lika mycket som på själva julen...
Det gäller att få njuta av advent oxå för det är bara försmaken (förspelet) på julen
så det gäller att bromsa lite...


5 kommentarer:

Signe 1 sa...

Vad fint du har pyntat på balkongen! Hyacinter är såå fina, tyvärr är jag allergisk, riktigt tråkigt!:-(

Kram Sofia

A Cup Of Emilia sa...

Hejsan Lisa :) Tack så mycket! Vad fint du har pyntat balkongen. Ha en fin dag! kramar från Emilia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej, här har det hänt en del :) Hoppas du får en mysig första advent imorgon.
Kram

promenader på landet sa...

Vad jättefint du har gjort! Visst är det skönt att ha bloggen som en paus i vardagen! Må så gott! Kram Maria

Prima Gård sa...

Jättefina bilder! Håller med, bloggen är avkoppling. Den dagen den är något annat, så är det nog dags att sluta ;)

Ha en skön kväll!
Kram Emma