tisdag, november 24

Vinnare...

Nu är tävlingen slut och jag har valt ut en vinnare
Oj oj oj...detta var inte lätt alls...tänk..och valt!
Innan jag presenterar vinnaren så måste jag tacka för alla söta som har varit med i tävlingen och det var svårt att välja...Och tackar för era engagemang!
Och era motiveringar!
Hoppas att ni fortsätter att besöka lilla mig!
Vinnaren av tävlingen är:
Föredetta Lantlig Förälskelse nuvarande Design by B



Jag är väldigt lycklig och glad för jag har gått förbi 2000 besökare och
bloggen ha nu funnits i ett år!
Tack för alla som har varit med och tävlat!
Puss och Kram!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lisa!

Oj vad glad jag blev nu i höstmörkret. Jag var ju på jättedåligt humör nyss. Men inte längre :-)

Jag ska skicka ett mail direkt. Tusen tack!
Kram B

Anonym sa...

Tack.. Värmande att höra!

Har du fått mitt mail föressten?
Kram Benita

Anonym sa...

Woho! Ska bli roligt att få lite paket.

Kram