tisdag, november 24

Pysslar...

...På högsta nivå!
Är man ledig en vardag då passar jag på att hinna med allt som jag inte hinner och förbreder för 15års kallas!
Det är tråkigt att säga att det är mycket nu...för det är det som är roligt när man har massor att göra, kommer kanske inte hinna med att vara social varje dag, vi får se vad som hinns med.



Igår tog jag mig en tur till IKEA för att köpa upp mig på mitt ljusförråd och lite smått och gott som man inte hade tänkt sig! Jag har med sig en lista och jag tänker att jag ska gå efter den stenhårt! men ögonen bara flygger till höger och vänster för att se om det var något nytt som inte fanns i katalogen...och det finns det ju alltid!


Skålen ovan är från IKEA


Mitt lilla ljus hus har kommit från Bror Arne, zink krukorna från Vita hem
LOVE!



Oj oj oj...vad jag har en stark förälskelse till dess ljushus!
Nu damp 5:e ljushuset ner i brevlådan...ja vad säger man...
LYCKA!


Idag har jag varit ledig för att jobbat helg och det är skönt, men idag har jag haft massor att göra
Pysslat lite inför första advent, städat och bakat lite
När julgrejorna åker fram så inser man att en del saker måste ju bort och det tar längre tid än vad man tror... Och jag kan ju inte bara göra en sak utan måste ju göra fem saker samtidigt och då blir det dessutom jätte rörigt och där i röran springer jag runt och snurrar!

Nu ska jag återgå till mina sysslor!

Glöm inte tävlingen! (stjärnljusstakar och adventssiffrorna) Onsdag 25:e ,1 dag kvar!


6 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Ja herregud vad man är pysselsugen. Hihi jag har också varit på Ikea idag och fyllt på ljusförråd. Tycker att dom har humana priser på dessa blockljus. Jag tror alla gillar dessa zinkhus, dom är underbara...


Kram Anne

promenader på landet sa...

Vad bra att du tittade in till mig så att jag hittade till dig!!! Din blogg är en av de vackraste jag sett!! Må så gott! Kram från Maria

Anonym sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har! Jag vill inte vara petig eller så, men butiken heter inte Bror Arne, utan Broarne;-)
Önskar dig en härlig jul!

Emmas utsikt sa...

Å så fina arrangemant du gjort. Jag har inga zinkhus, men de står på önskelistan. Hihi

Kram
Emma

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så himla fin blogg..tror aldrig jag vart här förr?? Så vackra foton du tar!! Fina mossarr ovan med!!

Kram ♥ Millan

alegni sa...

fina, stämningfulla bilder bjuder du på igen, lisa. tack för det :)
kram
ingela