onsdag, december 30

Lata dagar fortsätter...

Men man måste göra något, eller hur...
Uppe med tuppen och varit och inhandlat nyårmenyn och smällarna är fixade!
Sedan var det bara att fortsätta att köra...
Jag vill ut i det kalla friska vädret...med "barnen" men det var inte det lättaste...
Men jag lyckades!
En härlig dag och kameran fick följa med!




Och eftersom de var så duktiga och följa med så bar turen av till nyckelviken, med en paus på Nyckelvikens café

Denna söta tjejen fastnar alltid på mina bilder, vet dock inte varför...
är det för att hon är tjej? Hennes bror har jag svårare att fånga på bild





Ja... hon gillar kameran även fast hon inte vill erkänna det (ler)
God Fortsättning på er!
Men jag ska nog ha tid att titta in till er imorgon


1 kommentarer:

Nettskie sa...

Gott Nytt År! Jag hoppas att ni får en jättemysig sista dag på året! Kram från Nettan