tisdag, december 29

Lata dagar fortsätter...

Med lite rinnande näsa och slöadagar som fortsätter!
Njuter och bara går och strosar i mina mjukiskläder
Är helt underbart!
Nu är julfirandet över...men inte allt fint som finns runt oss, det får stå kvar efter jul
Jag känner att det är ingen idé att stressa efter något nytt, utan bara låta allt vara,
för jag vet att våren kommer inte snabbare
även om jag skulle hålla på här hemma med vår saker...
Nä...bara för att vi har haft en sådan tur och fått snö till jul, så är inte vinter över på långa väger och jag gör det bara lättare för mig själv om jag njuter av den här vintern tills den verkligen är slut!
Jag njuter!





Jag är oerhört glad över mina julklappar som jag har fått, jag har önskat mig saker som jag behöver och lite bonuspresenter.
Som jag sa tidigare så älskar jag jul och mysa med att ge och få klappar...
Jag njuter oxå över en fin present som inte riktig har kommit än...
eftersom vi har barnen över Nyår så är det något stort för oss och barnen men nyårsmat och mycket raketer, min sambo blir som ett barn när han får köpa raketer
Stora förväntningar!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej
Oj, här är det mycket att se,
härligt att läsa hur du bara njuter, och tar det lugnt, man behöver det också, besök gärna mina två boggar;

https://vindsromantik.blogspot.com

www.magsromantiskasmycken.blogspot.com

Nu ska jag fortsätta botanisera på din underbara blogg.
Många Kramar
/Maggan

alegni sa...

ljuuuuvliga blombilder!
ta det lugnt med raketerna och ha en trevlig kväll imorgon. gott nytt år!
kram
ingela