lördag, december 26

Lata dagar...

En härlig Jul!
...med lata dagar...
Dessa dagar ska man bara passa på att ta det lugnt, njuta av stillsamheten i våra hem
Underbart!
Här hemma går vi nästan inte utanför dörren desa dagar, vi stannar hemma och tar det lugnt och återhämtar oss för det gångna året och samlar energi för det nya
Men idag kom barnen för att fira lite jul med sin far och vi var tvungna att ta oss ut för att fixa det sista med julklapparna.
Jag älskar att ge julklappar lika mycket som att få julklappar!
Jag kommer nog aldrig bli stor...ler
Jag älskar att få saker som inte står på min önskelista och det det har jag fått, här nedan





Jag har fått böcker av min lilla söta sambo
Två receptböcker, Fredagsmys och Brödboken som man inte kan få nog av!
Och en bok som heter Min recept samling



En fin bok som är till för att skriva in recept och samla recept i
och väldigt fina bilder, gamla bilder!
Det är en sådan present som kommer från äns hjärta!
älskar den presenten


Nu ska jag njuta av dessa dagar fram till det är dags att börja jobba, till den 4:e

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Härliga bilder. Vi har bara myst dessa dagar. God fortsättning...

Kram Anne

Hilde sa...

Bøker kan jeg aldri få nok av... Veldig hyggelig med kokebøker, da kan man ha glede av de i hverdagen med nye matretter i lange tider..
Nyt fridagene, og ha et hygelig selskap!
HIlde

Njut i din trädgård sa...

Vilket härligt inlägg! Underbara böcker du har fått och njuter gör ni som vi! Härligt!

God fortsättning!

VIT och PASTELL sa...

Ja visst är det roligt att både ge OCH få julklappar. Man blir aldrig riktigt vuxen - tur är väl det!

Kram och god fortsättnig,
Mia