fredag, januari 8

Favorit i repris...

Idag blir det en favorit i repris!
Allt behöver inte vara klämkäckt...Nytt...det finaste...osv..
Jag plockar fram en gammal bild, en av mina favoriter
Jag har haft en lugn och skön vecka och bara koncentrerat mig på jobbet och folket runtomkring mig...Underbart att verkligen ta en lite paus när man säger att man ska göra det och inte häller känna att man har stress över att man inte har varit här och gjort ett inlägg...
Jag har ett helt år på mig...
Underbart, skönt, ingen blog hysteri



Jag njuter fortfarende av vintern, har inte ledsnat än...
Dock sitter jag och funderar när jag ska orka plundra granen och ärligt talat så bekymrar jag mig inte så mycket över det, känner jag för att lägga energi på annat så tänker jag göra det, inga måsten som jag har pratat om tidigare.
Jo... visst längtar jag efter ett julfritt hem och börja fota lite, men nej kameran har inte gått i högvarv...
Den har kommit fram först idag först, när vi var i pulkbacken med en väns dotter
Ses snart igen!

1 kommentarer:

NeMa Design sa...

Hej där!! Halkade in på din blogg via en annan. Åhhh så mysigt du har det och vilka härligaa bilder. Jag kikar absolut in till dig igen!
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Malin ♥♥♥