fredag, januari 29

Fredagsstund...

Nu har jag verkligen kommit tillbaka från min trötthet och från julen
För mig tar det oftast lite lång tid när julsakerna ska bort det går i omgångar
för mig är det inta bara att stöka undan allt på ett vips, det går sakta och det är ingen ide att stressa häller...
nu har jag energi för allt som jag vill ska hända här hemma
Det är ju oftast så att när julen är borta så vill man ha nytt och fräscht och det kan man ju inte komma ifrån, det är nog inte bara jag som är så
Mina små projekt är igång
Tapeten/färg är beställ och hämtad - check!
Har faktiskt hittat ny fönsterlampa och bordslampa - Check!
Nya gardiner har jag oxå lyckats hitta - check!
(Gardin och lampa har legat på mina lista ett bra tag ca 2å, men har inte hittat det jag vill ha och det jag har hittat tycker jag har varit för dyrt)







Nu har inredningstidningen Tove hem & trädgård fått följa med mig hem
Ja...det är min nya favorit tidning!
Njutfull att läsa!
Så det blir en mysig frukost imorgon med en liten lässtund innan jobbet börjar här hemma...
sedan på kvällen blir det en tur till biografen för att se snabba cash

Tack för alla besök och alla söta kommentarer jag blir så glad (ler)

2 kommentarer:

Hilde sa...

Så deilig med start på nye prosjekter! Jeg sitter å nyter en kopp te, ser ut på fuglene, og skal straks åpne drømhem och tredgård... Synes det er et vidunderlig blad!
Lykke til med dagens prosjekter! Her skal det ryddes og vaskes!
HIlde

A home far away sa...

Hoppas att du haft en fin helg och att bion var bra!

Kram Gunilla i Singapore