måndag, februari 1

Hallå...

Har varit lite frånvarande här på bloggen man jag haft mina små projekt att fixa och trixa med
Men jag har inte glömt bort er!
Jag har haft så mycket att stå i!
I helgen har jag tapetserat och det var för första gången!
Det gick kanon bra jag är riktigt nöjd!
Målat väggarna vita, Råvit blev det
Jag har alltid varit rädd för färgen vit...
och jag undrar varför det är så snyggt!
Mina lampor är nu inköpta efter så många år...
jag har varit en Ikea människa men nu är det slut på det, det gäller att våga hitta nytt
Jag känner att jag kan tröttna på Ikea emellan

Lampan är inhandlad från Haléns
Kan verkligen rekommendera den här lampan den är kanon fin och bra kvalité, den nedan ox




Här får ni en glimt av den fina tapeten ler
Även den fina sänglampan som oxå kommer från Haléns
(Ni ska få se lampan i dagljus)
Jag måste ju säga att nu blev det ju så där modernt som jag egentligen inte ville att det skulle bli...men det blev ju så fint, det får bli ett blandat kompot, inte vara rädd att blanda olika stilar
Imorgon ska det komma en mäklare och värdera lägenheten, det ska bli spännande att se vad den värderas till...
ses snart!

3 kommentarer:

Hilde sa...

Så stilige lamper du har kjøpt! Lanper er vanskelig - de koster mye og det er ikke lett å finne det man vil ha synes jeg...
Spennende med prisvurderinng!
Lykke til!
HIlde

Sophie M sa...

Hello darling! :D

Vilken fin sida du har ju!!! :O Wow! Toppenfina bilder och allt. :)
Va jättelänge sen jag va ute i bloggvärlden men är nu tillbaka med buller och bång.. eller de va väl kanske att ta i lite ;P men jag är tillbaka igen! Och har dessutom bytt bloggadress :)

www.ihuvetpasophie.blogspot.com

heter jag numera och kommer att försöka vara lite mer aktiv än jag varit de senaste månaderna.. :/

Hoppas allt är bra med dig annars!

Kraaaaam Sophie

Anonym sa...

Lisa vilken fin sida du har :)
kram Beata