fredag, februari 5

Njuter av livet...

usch... vad jag känner mig dålig...
Jag har inte riktigt varit närvarande här på bloggen...
Jag har njutit av livet den här veckan
Ja... jag kan inte tydligen göra allt på en gång och jag känner fortfarande att jag inte riktigt hinner med att fotografera i dagsljuset...
Efter den rusch jag har haft här hemma med tapetsering och en värderingsman på besök
Ja då vill man ju att det ska vara städat och fint och jag tror inte att jag har hittat så många dammtussar sågonsin i denna lägenhet
å jag har verkligen gjort det jag har velat den här veckan bara njutit efter allt stök och bök
och ni ska få se mina lampor igen som jag är så glad över! (I dagsljus)



Jag blev så oerhört förvånad över vad lägenheten blev värderad till (----), det är lite roligt eftersom det har varit en tråkig gammal hyresrätt tidigare...
Jag har glömt att berätta att just nu sitter jag och skrivet på min försenade julklapp...som anöäde för några veckor sedan den stod högst på min önskelista
Härligt att få ha en egen dator,bara min! där jag kan sitta och jobba med bloggen och mina bilder osv...
Vi två här hemma har så mycket som ska göras framför datorn och det ska alltig stressas för att båda ska hinna göra det som ska göras....
Ja...och vi hinner att umgås med varandra oxå ler
Nu ska jag njuta av vädret helgen och av ledigheten
Imorgon ska vi ut och umgås med varandra

2 kommentarer:

Hilde sa...

Lampen din er veldig stilig! Jeg sliter også veldig med å få tatt bilder i dagslys, så det blir mye blitz eller uten biltz... Men nå blir det heldigvis lengre og lengre dager...
Nyt helgen!
hILDE

alegni sa...

visst behöver man ha en egen dator. maken och jag sitter oftast i mitt arbetsrum med varsin dator, jag vid skrivbordet med min stationära och maken på soffan bakom min rygg med sin laptop. det blir inget gräl om datortid på det sättet ;)
ha en skön helg! kram
ingela