lördag, februari 6

Köksdrömmar....

Det bästa som finns att få kika på det är kök
Ja....det här inte mitt drömkök och jag kommer nog aldrig att få mitt drömkök...
men jag kan få drömma!
Det bästa jag vet i en inredningstidning så är det kök.
Vet inte varför, är det för att vi spenderar så mycket tid i våra kök...
Inte vet jag men jag älskar kök!






Jag glömde att berätta tidigare...
Den njutningsfulla veckan har bestått av att inte göra så mycket än att njuta av vardagen, det som den har att bjuda på...sedan har jag varit på bio och har sätt
Avatar 3D!
Wow... vilken film!
Det är inte bara att det är 3D film utan den är så vackert gjort och en vacker handling
Jätte vackra fäger!
En välgjord film!
Och jag säger att den måste man s,. på bio! I Stockholm är den fortfarande fullbokat på biograferna, det är helt otroligt!
Ni ska inte vänta på att den ska komma ut på dvd för då kan ni lika järna strunta och se den, det är verkligen en film som skall ses på bio!

Ha en skön lördag, för det ska vi ha, vi ska ut och äta!

1 kommentarer:

Hilde sa...

Kanskje mannen og jeg skal gå på kino::: Det er veeeeldig lenge siden forrige film vi så i sammen! Hyggelige kjøkkenbilder du viser - tror jeg skal prøve meg på noen urter igjen nå som det er bedre lys på mitt kjøkken...
HIlde