söndag, februari 7

Bok tips...

Jag älskar att bjuda på bilder!
Vilket jag inte riktigt har gjort den sista tiden men ni vet ju varför som jag har sagt tidigare (dagsljuset) men det kommer sakta fram och dagarna blir lite längre snart!
Man behöver oxå en liten paus för att samla tankar och krafter för att orka fortsätta
En arbetskamrat tyckte att det inte var så många inlägg på sista tiden och jag sa att jag måste pausa lite...då sa hon till mig jaha... e då en sådan där periodare....
Nej skrek det i min hjärna, nej det är jag inte...
eller... tänkte jag efteråt...det vill jag inte vara och det är jag inte häller med den här bloggen!
En periodare...i mina ögon är en person som inte fullföljer sina projekt och lite av mitt syfte till bloggen är att det ska hjälpa mig att slutföra saker och ting och fortsätta med bloggen oxå!
Det känns som jag har massor som jag vill skriva...vi får väl se vad som hinns med!
Den här helgen har jag hunnit med att ta det lugnt och samtidigt hunnit med att göra massor, en perfekt helg helt enkelt som alla andra helger (ler)
Igår var jag och strosa i vårat centrum....
Jag älskar att få vara själv att bara gå och titta utan ät det är någon annan som man ska ta hänsyn till ta det inte fel jag tycker om att ha sällskap oxå
Har lyckats fynda böcker...dras till böcker...
Jag älskar bok rea...så jag har fyndat i lite mer recept böcker


Annas kakbok är inköpt förra julen



Men har fyndat två böcker till av Anna Bergenström, Annas svenska kök, Annas pajer


Maria örhn har skrivit kladdkakor och smulpajer som är helt fantastiska böcker



Det är ljuvligt att bara få sitta och titta i dessa böcker, alla vackra bilder

Dessa beskvier är fantastiska och finna i Anna Bergenströms bok Annas kakbok

A pice of cake och Min äppel bok

Njut en liten smula är en fantastisk bok!


Hunnit med mycket denna helg och njutit...
Imorse mötte jag en vän och vi togen morgon fika i nyckelvikens café!
Ååååå...vad det var mysigt och det ska jag göra om!
Jag känner att jag är glad och njuter av livet och dess goda stunder
Jag njuter av vardagen, mitt boende, min sambo och allt runtomkring mig!
Fortsätt att njut och lev livet full ut!
Tack för era söta och fina kommentarer och era besök!
Jag uppskatter er enormt!




3 kommentarer:

fröken knopp sa...

Hej Lisa.. Roligt att du hittade in till mig!! :)

Ja det är ett Prydnadskörsbär..Man har det alltså för blommornas skull o det blir inga körsbär på det..

Men jag älskar det!! :)

Så fina bilder du tar!! underbara!!!
Varma Kramar Elin

Jennyshemochharmoni sa...

Tusen tack för dina boktips! Det är verkligen värdefullt att få :) Har boken njut en smula och jag kan hålla med om att den är underbar! Ha en riktigt underbar tisdag. KRAM

♥ Fyra årstider sa...

Den hyllan är ögongodis för oss.
Kram Lotta