tisdag, februari 9

Glad över livet och känner mig lycklig och nöjd med livet!
Trotts att man är väldigt trött när man kommer hem efter jobbet så finns det lite energi till att njuta av kvällarna, försöker se all möjligheter till att fina tid till att njuta,
idag slog det mig att jag har nog aldrig njutit av livet som jag gör nu...
kan det bero på åldern...eller har bloggen en påverkan...
Jag tror på båda förstås men mest det sista!
Eftersom man fotograferar så mycket vilket är ett mine av livet, en reflextion och det skrivs så mycket vilket ökar en medvetenhet...och jag är otroligt tacksam för den här bloggen!
Fyndat i blommor har jag gjort! Jag tror att jag har uppnått mina små projekt som jag berättat för ett tag seda
Lite mer nya blommor vill jag ha, vårblommor!
Vet ni... jag har inte köpt några tulpaner alls i år...
det är skandal....






Jag är så oerhört glad för min lilla blogg! Jag är snart uppe i 4000 besökare!
WOW!
Tack för era besök och era söta komentarer!


4 kommentarer:

Njut i din trädgård sa...

Härlig positiv anda som smittar!

Hilde sa...

Så skjønne bilder du deler i dag også! Tulipaner må du kjøpe - det er så vakkert og veldig vår!!!jEG kjøper hele tiden nå - dvs når noen dår kommer det nye...
Klem HIlde

H A N N A S - F O R M sa...

Å, tack söta du!!! Och jag blir GLAD att hitta till dig och din fina blogg, du är duktig på att fota...kommer tillbaka!

KRAM
Hanna

Sabina sa...

Tack själv snälla söta, för de fina bilderna du alltid bjuder på. Det är en fröjd för ögat att kika in här!
Låter underbart med all den positiva känslan, och både åldern och bloggandet ökar så det innebär bara mera positivt!!!
Kram S.