söndag, januari 24

Kära vänner...


Idag ska jag presentera en kär vän till familjen

Jantra mattan!

Oj den har funnits länge hos oss, så det är inte något nyköp...
för er som inte har testat den här skönheten så gör det nu!
Jag har haft ett väldigt långt uppehåll till den, men nu så!
När jag började att använda mattan så gjorde jag det rakt på utan linne eller t-tröja och det fungerade bra men efter ett uppehåll
började jag att ha ett linne på men vilken skillnad visst var det ljuvligt men till slut fick jag en irriterande känsla....
Ja det ska var direkt mot huden om jag får rekommendera



Idag är nog första dagen på länge som jag känner att jag är pigg,
tiden efter jul och nyår har jag varit väldigt trött där av mina få inlägg
Inte är det lätt att matcha dagsljuset när man jobbar som man gör, så det blir inte så mycket fotande just nu...
En idag när jag gick till jobbet så var det ganska ljust och klockan var
07.30 oj vilken lycka jag kände
Jag ser ljuset i tunneln

5 kommentarer:

NeMa Design sa...

Ja visst är det härligt med denna "pinande" & samtidigt sköna matta. (born to be a FAKIR.....*fniss*)
Man riktigt känner hur blodet rusar i kroppen på en, och man blir skönt avslappnad!
Ha en skön söndagkväll! Kraaam Malin ♥♥♥

Hilde sa...

Har flere kollegaer som sverger til denne matten, men jeg har ikke turt å prøve ennå...
Hilde

Stjärnor & Champagne sa...

Jag har också varit dåliga på att titta in till alla. Har en matta men det gör ju såååååå ont. Måste ge det en chans.

Kramkram Anne

alegni sa...

vi har haft en i över ett år. först låg jag flitigt på den, men nu har jag haft en längre paus. borde nog börja på nytt. maken ligger på den så gott som varje kväll. kram
ingela

Anette sa...

Jag köpte en sån här matta till min man som har ont i ryggen då o då. Men tror du att jag har provat den. Icke sa Nicke.. Men visst är jag nyfiken på den så nu ska jag ta mig ner på mattan ikväll när de små sover. Sen ska jag blogga om det i morron.
Ha en skön onsdag

kramar @nette