onsdag, januari 13

Otroligt vackert...

...Det är otroligt vackert ut!
Jag fortsätter att ta det lugnt...
Jag känner en inre lugn inom mig...
Det gäller bloggen oxå, förut kunde jag känna en inre stress om jag inte hann med att lägga ett inlägg, men jag känner ett inre lugn och jag har inte riktigt kommit igång efter julen, njuter av den otroligt vackra vintern vi har lyckats få ha kvar, den är underbar!
Jag har inte köpt några inredningstidningar och har inte fotat och stylat här hemma





Energin går till mig mig själv just nu
Bara njuter av min lediga tid på kvällarna
Usch jag låter som en latmask...
Imorgon ska jag ta mig en lång promis innan jag sticker till jobbet!
Tack till alla er som tittar in till lilla mig!

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Jag försöker med minska på bloggandet. Jag tror det är klokt för att orka.Kram Lotta

alegni sa...

otroligt vackert är precis vad det är! den övre bilden är grymt fin!
kram
ingela

Ninni sa...

Vilka vackra bilder! Det låter klokt det där att inte stressa utan njuta av lugnet! Tids nog är man inne i de vanliga banorna igen och då behöver man den där energin som man samlat på sig.
Må så gott!