lördag, mars 20

Min favorit....

Dagens tur med svärmor gick till Farsta Centrum,
det är ett stort shopping centrum här i Stockholm
i detta finns det en butik som jag älskar!

Givitvis så har man inte kameran med sig och bilden har jag lånat från nätet.
Denna butik är gudomlig, när jag kliver in i butiken har väldigt svårt att slits mig från den, jag kan vara där länge eller MEN denna gången var visstelsen kort och gissa om det var jobbigt att gå från butiken utan att köpa något...
MEN de har skapat en nätbutik! Vilket jag är mycket glad för (ler)
Så titta gärna in på deras nätbutik

3 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Visst är det härligt att gå i butiker och jag tror faktiskt man kan bli förälskad i dem :) Det finns en lite söt butik här i närheten, lite fransk schabby och så romantisk!! Jag älskar att gå in där..... köper oftast blommorna där, såg syrener i fredags... suck...

Ha det gott ♥

Tigris Predikantan sa...

Tack för tips!
:)

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt. Ska kika in där.
Kram Lotta