onsdag, mars 31

Mini påsklilja...

Det sägs att gult är fullt...
Nä...inte är det så...men visst har jag tröttnat på gula tapeter för när jag flyttade in i den här lägenheten var alla rum tapetserade med gula tapeter, hjälp! vilket jag har tröttnat på...
Snart är det färdig pyntat ska bara ställa fram påskriset (För mig börjar allt påsk pynt och påskmys nu)
Min lilla mini påsklilja köpte jag för två dagar och vips så skjuter knopparna i taket när jag ställde in den så jag är tvungen att ställa ut dom på balkongen igen... så att de inte blommar färdigt innan påsken änns har börjat






Imorgon har jag en ledig dag inför jobbhelg vilket ska bli skönt men...givitvis har jag lite att fixa med eftersom jag ska jobba det blir lite tvätteri och hämtning av ungdomar som kommer och ska hälsa på sin far över påsk, det blir mysigt och så får de kvalité tid min sin pappa eftersom jag jobbar.
Till er som är lediga över påsken er önskar jag fint väder och lata dagar

2 kommentarer:

Elle sa...

För ett par år sen fick jag för mig att mitt vardagsrum skulle vara gult! Länge funderade jag och till slut blev det målat! Men det dröjde inte länge förrän jag tröttnade. Idag är väggarna vita!
Men en gul påsklilja är alltid fint!
Härliga bilder har du, som vanligt. Du ger bilderna en viss känsla som jag tycker mycket om!

Hoppas att påsken bli ok, även fast du måste jobba!
Kram Elle

Saras krypin sa...

Jag har också gult i mitt lilla allrum och gul orange i mitt sovrum!! Fy. Funderar på att köpa en burk med vitfärg och måla över allt.. Glad påsk!

Kram Sara