tisdag, mars 30

Påsklov...

Önskar jag hade påsklov...men det har jag inte och dessutom ska jag jobba påsken
Man får njuta av det lilla man får
Jag är en person som har avskytt påsken...
Men efter allt bloggande så får jag så mycket inspiration
Och har varit och köpt mig lite påskägg som jag ska hänga i påskriset
Vilket jag är mycket glad och lycklig för, för jag har fått påsk känslan tillbaka






Påsken för mig är färg glad och mycket färger
jag önskar mig soligt väder till påsk så man får lite vårkänslor!
Ha det så bra så ses vi igen
Kram och glad påsk!

4 kommentarer:

Njut i din trädgård sa...

Jag har alltid gillat just påsken.

Inga måsten, det är vår, god mat och vårsol (kan man ju hoppas)!
Härligt att du fått tillbaka den braiga känslan!

alegni sa...

vilka söta ägg du köpt! jag har ingen lust alls med påsken i år, dels för att jag haft så mycket jobb på sistone att jag inte hunnit tänka på påskhelgen, dels för att vårt hushåll är upp och ner p.g.a. att maken håller på att byta tak i kök, hall och vardagsrum.
nåväl, det kommer väl fler påskhelger ;)
ha en skön påskhelg! kram
ingela

Elle sa...

Som barn hatade jag påsken av den anledningen att det kom påskkärringar och ringde på! Jag ville inte vara den som gav dem godis och gick och gömde mig när de närmade sig! *ler*

För att vara f d "påskhatare" har du det väldigt fint pyntat i bloggen! *blink*
Kanske man kan lära gamla hundar att sitta trots allt?
Jag har fyra påsklediga ungar hemma och kan inte heller påstå att JAG har lov...
Ha en skön dag!
Kram Elle

♥ Fyra årstider sa...

Tittar in och önskar dig en glad och fin påsk.
Kram Lotta