söndag, mars 28

Söndagsmys...

Händelserik dag!
"Livet blir det man gör det till"
Hunnit med att blogga, planterat om blommor och planterat nya blommor (vilket kan vara jobbigt), hunnit att fota lite, hunnit med att träffat en vän och sedan fått middagen serverad (Min kära lilla sambo)
En händelserik dag och dessutom är det ljust en timme längre nu :-) helt underbart!
Nu känns det som energin kommer tillbaka till mig

Jag blir så lycklig av alla som besöker mig och för era underbara kommentarer, trotts att jag inte har varit så aktiv
Kärlek till er!

Prickens vavirit plats

Mina nya blommor som är planterade i dag


Mitt nya fatt från butiken Berry, butik som ligger i Stockholm


Ljusfat, ljuslyckta, blomkruka från butiken Berry
TVårotts det tråkiga vädret så känner jag att våren är på väg och jag känner att det är påsk, tyvärr ska jag jobba i påsk och sedan kommer min fasta helg efter påsken så det blir att jobba två helger i rad, men det är ingen idé att gräva ner sig, det är bara att vara positiv



3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Kissen ser ut att ha det fantastiskt hihi, skäms inte.....Vilka härliga bilder du visar. Äsch det var nog många som glömde att släcka igår...Min pappa påminde mig men själva skulle dom inte släcka, hm lustigt...
Kramkram Anne

Elle sa...

Vad fint och påskpyntat det var här idag!*ler*
Jag önskar att jag hade bilder i headern och att jag hade mer möjligheter med texten. Var har du hittat din mall till bloggen?

Din kommentar i förra inlägget inspirerade mig till dagens inlägg! Tack för det!
Ha en skön dag!
Kram Elle

Elle sa...

Tack för tipset! Där har jag varit inne och kollat redan, men insåg snabbt att det var lite för "krävande" för mina förkunskaper...eller kalla det brist på förkunskaper *ler*

En dag kanske jag har tid att sätta mig ner och fördjupa mig i ämnet. Antar att jag kommer sitta och dra mig i håret jag med, tur att man har nog att ta av!
Kram Elle