torsdag, mars 4

Mmmmm...

Detta är ögon godis...
Igår träffade jag en kär underbar vän
Och som varligt när två tjejer träffas så måste man ju gå och strosa lite (shopping) innan man ska sätta sig och fika och bubbla och
vi hamna på mitt favorit ställe som dock är lite dyrt men i mina ögon... så är det värt det
God mat och god fika och en underbar miljö
Självklart så kunde jag inte motstå att spendera lite pengar hos dom
De får ni se till helgen
Jag är inte där ofta vilket jag ångrar, ångrar att jag inte var där innan jul
för det har så mycket fina saker...




Har dock inte tagit bilderna de är lånade från koloni
Jag har oxå en till nyhet att berätta men den håller jag på ett tag till (ler)
ses snart igen!

1 kommentarer:

Hilde sa...

Man skal passe på å gi seg selv gaver i hverdagne, så det er flott at du går ut og spiser på ditt favorittsted tenker jeg... Hyggelig å dele mat og gode omgivelser med en god venn!
I morgen blir det helg - nyt den!
Klem HIlde