söndag, februari 28

Se här vad jag har lyckats att få med mig hem!
Den är lilla saken har jag titta på länge, som med allt annat innan jag köper det.
Det tar lång tid innan jag kommer hem med inrednings saker...
...är det nödvändigt, slösar jag pengar, kommer jag få användning för den, jo... jag vill ha
Det är tankarna som far runt i mitt huvud innan jag går och köper saker, det kan ta månader...
Men jag har börjat med att tänka....

- Sluta vela, köp!

För annars så köper jag det inte och sedan när jag har bestämt mig så är det slut!
Den här har jag sätt på nätet lite överallt men har varit för snål att köpa den för det är oftast bara en sak man vill ha från ett ställe och då är det frakt oxå och då blir det dyrt.

Jag kallar mig för vel LISA!

Derriere la port burkar och finns på:








där jag köpte den här är från en butik som finns i ett av våra köpkvarter i nacka
Och jag har köpt den från min favorit butik
Home in harmony
Som är en nytänkande och modern inrednings butik med stilren smak
Som ena delen av mig tycker om lika mycket som lantligt
Vilket.... både stilrent och lantligt fårjag inte ihop i mitt huvud

Ha nu en skön och mysig söndag för det ska jag ha!

2 kommentarer:

Anette sa...

Vad bra med en servetthållare. Snygg dessutom.

ha en bra dag

kramar @nette

Elle sa...

En sån servetthållare borde man ha på bordet!!
Jag känner igen mig i det du skriver, är lika velig själv! (kanske förklarar varför det är så tomt här...*ler*).
Jag minns att jag länge kollade in en grej i ikea-katalogen, varje år såg jag artikeln och tänkte "den vore fin.." men kunde inte bestämma mig eller så hade jag kanske inte råd just då. Den dag då jag kom till ikea och bestämde mig för att "idag köper du f-nemej denna grej som du kollat in så länge", ja då hade den naturligtvis utgått ur sortimentet.
Nej, vi måste sluta vela och bli lite spontanare!!

Jag själv kör med en "modern lanthusstil" hemma!
Ha en skön dag!
Kram Elle