lördag, februari 27

Härlig ljuv lördag...

Idag vaknade jag och kände...åååå...vilken härlig dag!
Kan det vara för att det är lördag och man är ledig...
Så är det säkert.... en härlig känsla hade jag när jag gick upp och en härlig lördag blev det!

Barnen har haft sportlov den är vecka som har varit och självklart så ska det mysas...
Det ska mysas på morgonen med täcke och frukost och gärna en film till frukosten i vardagsrummet

Jag har fått efterlysning av frukostbilder så nedan visar jag en repris fast med nya bilder







Detta är mina favorit muggar, älskar dom och jag försår inte varför man har så många olika muggar när man bara dricker från en ut av dom





En mysig morgon blev det
Dagen fortsatte vidare till saltsjöbaden för att fynda vinterrea på en vinterjacka (som jag givitvis har kollat in...) även fast säsongen är över men jag tänker vidare... till nästa vinter.
Jag har jack mani (ler)
Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen
PS tiden går så fort och hinner inte riktigt med att sitta framför datorn och göra det jag ska göra, det har varit så mycket annat som måste göras så jag har inte glömt bort er!


4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackra bilder - nu kom jag ju på att det var någon sportaffär som hade rea - jag har också jackmani :-)

Kram Maud

Hilde sa...

Mmmm så deilig med god tid om morgenen og kjenne at man virkelig kan legge bort klokken og bare nyte stunden der og da. Vi har også hatt vinterferie nå - i dag er siste dagen, og jeg skal på kafe med en god venninne jeg ikke har sett på alt for lenge, så jeg gleder meg.
Ha en hyggelig søndag.
Klem Hilde

ulrika sa...

Härliga bilder, lycka till med rean. Mysig blogg.
Ulrika

NeMa Design sa...

Härliga frukostmuggar!! I LIKE!!
Låter som ni hade en riktig "myslördag" igår.
Hoppas att ni får en lika fin söndag! // Kram Malin ♥♥♥