torsdag, februari 25

Igår höll jag på med ett inlägg och jag fick inte in mina bilder...
Det var svårt idag oxå, men jag har testat att lägga in åt gången och då gick det
Igår hade vi planeringsag på jobbet och tro det eller ej så var den lyckad! inte för att man kom fram till något med en gång, jag tror att cheferna vet vad de ska jobba på och det som anmärktes i går det är saker som redan är igång.
men det som kändes bra och positivt var att alla vara positiva och engagerade och det värkade som en nöjd grupp

Igår kändes det som vår trotts att det var snö och väldigt kallt..
...men solen sken starkt och fåglarna kvittrade.

Och jag lyckades få en spontan oväntad feedback....
Den var mycket positiv, fick den av en av mina föredetta medarbetare som är chef idag
För mig betyder det mycket för det känns som jag ha mognat och har förändrats...
En liten enkel sak kan gör dagen förgyllad!


Nu är det min tur att leka med bilderna, med min dator som jag fick som julklapp ingick det Photoshop, som har anlänt...
Oj det är mycket att lära sig lång väg...mycket att förstå och det tar tid men det är otroligt roligt!
Nedan har jag lekt lite med bilderna en av de är inte retuscherade



Ser ni någon skillnad, vilken som inte är retuscherad?

1 kommentarer:

Signe 1 sa...

Jag tycker du tar jättefina bilder!! Jag redigerar och ljussätter bilderna innan jag publicerar dem, nåt annat 'knep' har jag inte, hihi.

Kram Sofia