söndag, februari 21

Mycket ideér...

Mycket idéer som far i mitt lilla huvud
är det något jag är bra på så är det att tänka, vad skulle jag ta mig till om jag inte hade mina tankar och funderingar underbart att få drömma och planera lite
Vid min sida på nattduksbordet ligger det en bunt med tidningar och inte vilka tidningar som helst utan inredningstidningar
Det speler ingen roll att jag tittar flera gånger i en tidning jag tröttnar aldrig och varje gång har jag nya ögon som ser på alla saker och idéer
Högen ligger alltid på sin plats






Men trotts idéer och planeringar funderingar känns inte tiden rätt så det jag gör just nu är väntar och lägger mina planer på hyllan ett litet tag och det är sådant man får acceptera, det är bara att vänta på att tiden är rätt
Sedan ska vi åka och hälsa på barnen i örebro för de har flyttat (bytt boende), det ska bli trevligt och skönt att få komma till en annan ort, men de kommer oxå att ta ett tag
Det känns som man går i väntande tider, det gör att man kan känna sig lite rastlös ibland och det känns som mina inlägg är lite fattige...men jag gör det jag kan just nu
och det gäller att ha tålamod.


6 kommentarer:

På landet vid havet sa...

Hej!
Här tittar jag in! Vilka fina inlägg du gör. Jag känner igen mig, jag är också en drömmare och planerare!

Funderar också på att köpa min första systemkamera. Vilken har du startat med?

Kram Mia

J e n [foto, inredning & katter] sa...

Men tack, va roligt att läsa!!

Dock tycker jag väl inte att jag har kommit särskilt långt :) Men kan ju säga att sen jag lärde mig att redigera så är det sååå mkt roligare att fota. En bild är ju aldrig färdig i kameran. Själv kör jag med Lightroom då jag tycker det är mkt enklare. Ska försöka lära mig Photoshop också så småningom :)

Kram Jennica

sana sa...

mycket fint bild !!

Helena Ljunggren sa...

Idéer och planer finns det många av och även om det inte blir handling så är det väldigt mysigt att ha dom där. Vad vore livet utan drömmarna som gör att man kommer bort ett slag? :)

Elle sa...

Det kan kännas lite segt och hopplöst efter tråkiga händelser, man får liksom inget gjort. Men du ska se att din kraft och din glädje kommer tillbaka med tiden. När solen skiner och det är varmare ute, brukar under ske.
Efter regn kommer solsken...
Kram Elle

Fröken Fräken sa...

Jag kan heller aldrig göra mig av med mina alla inredingstidningar. Man hittar alltid något nytt, eller så byter man smak. Bra att alltid ha inspirationen tillgänglig!