söndag, februari 21

Eftermiddags sol...

Så läckert och vackert när kvällssolen tittar in genom fönstret

Nu är jag tillbaka hos er, vardagen och livet måste gå vidare trotts när något tragiskt sker

Samtidig som det är skönt att komma till jobbet och rutiner så rädd man är att man ska svepas med i vardagen och att minnena ska tynas bort.
När man tycker att livet är så bra och man är så lycklig och glad och man har sina projekt och planer på gång och något hemskt sker...
Så är alla materiella ting och planeringa blir så betydelselös
allt bara stannar....
Så betydelselöst men det är en av sakerna vi oxå lever för






Idag har det varit såååå...underbart väder här och har varit ute på en två timmars promenad med svärmor och det är så underbart att få vara ute
Det har varit många tankar och funderingar kring livet och vad man sätter sin tid till och vad man vill göra med sin tid och sitt liv, låter som tunga tankar men det är det inte.
Det är viktigt att göra det man vill för det är du själv som lever det här livet och ingen annan som lev det åt dig!
Ett litet söndags inlägg och nu ses till veckan!
En varm vinterkram till er!

2 kommentarer:

alegni sa...

det där med att man ska göra det man själv vill är något som jag tagit fasta på sedan några år tillbaka.
förr lät jag mig lockas med på än det ena och än det andra bara för att vara andra till lags, men sen plötsligt en dag kom jag till insikt, och jag måste erkänna att det känns så mycket bättre nu att leva sitt liv på sina egna villkor. bra om du insett det redan nu.
kram
ingela

Njut i din trädgård sa...

vad läckert med solstänk på väggen!

Solen är framme idag och nu ska jag ut och njuta med vovven!