fredag, mars 12

Tysnad...

Kikar in och önskar er trevlig helg!
Här hemma råder en tystnad...
Tystnad kan vara oerhört skönt men ibland tar den ihjäl på mig...
Det är bäst att inte säga mer
Både min sambo har mycket som händer i våra liv just nu och känslor och humör är en bergodalbana...
En ledig dag som har varit i toppar och dalar, känslomässigt
Urk....dagen började bra och sedan dala den
Men det har varit en ordning och reda dag med tvätteri och sortring av papper




Jag älskar verkligen ordning och reda, jag tycker om att veta vart jag ha mina saker, men ibland är jag så duktig på att plocka undan saker för mig själv så jag inte kommer ihåg vart jag ha lagt dom och det kan vara jobbigt. Nu har jag haft höga högar överallt liggand,e en pappershög i vardera rum , samt tidningashögar...det är skönt för själen att veta vart man har sina saker





Har som sagt en ledig dag inför jobbhelg och det har varit blandat med att sprungit i tvättstugan och villat så min rackans förskylning försvinner någon gång
Nu ses vi inte förrän slutet av nästa vecka för nu
är det jobb och tonåringar som kommer och en begravning.
Hinner nog bara skicka in en lite sväng men inte mer.
Men trevlig helg på er!

4 kommentarer:

Nilla Q sa...

Hej!
Tack för ditt besök och kommentar hos mig så att jag kunde hitta hit! Så många fina bilder du visar!:)
Såg att du ska få åka till San Fransisco. Grattis, vad kul!! Det är en underbar stad!

Kram Pernilla

alegni sa...

tur i alla fall att ni har varandra att stödja er mot i livets bergochdalbana. allt gott och må vårsolen skina på dig så förkylningen försvinner snabbt som attan! kram
ingela

Elle sa...

Tvätt och pappershögar... du beskriver just min situation! Tvätten är i maskinen, men pappershögarna på skrivbordet väntar fortfarande. Kämpar också emot magsjukan fortfarande, mår liksom inte illa, men är ej heller riktigt frisk *stön*
Vackra bilder du bjuder på igen! Det lyser upp lite bland allt det gråa här, regn och rusk.
Hoppas att det snart blir bättre och att berg-och-dalbanan bara går uppåt igen!
Kram Elle

♥ Fyra årstider sa...

Å vad fint du har med blomman. Liknar min pelargon.
Kram Lotta