torsdag, mars 11

Tänker på dig...

Grattis mamma!
Idag fyller min kär mamma år och vi har varit och gratulerat henne idag!
det känns skönt att få rå om sin gamla mamma och ge henne lite extra kärlek!
En liten fika och lite uppvaktning!

Kärlek till dig!






Idag är det inte min dag...tekniken jobbar inte med mig den jobbar emot mig...
Ny dator som krånglar...bilder som jag lagt över på skiva de får jag inte fram när jag stoppar in disketten...jag råkade radera en bild i mitt inlägg... jag laddar in bilder på FB (facebook) men jag lyckas inte...

Idag har jag varit och snurrat runt i bloggvärden, wow vilken stor värld vi lever i... vi bloggare, det är så roligt att hitta till nya ställen. Vi är många där ute med mycket iddéer och fina bilder!
Roligt att just du hitta hit till lilla mig!

5 kommentarer:

Elle sa...

Jag har mina små problem med datorer jag med. Kör med learning-by-doing och har inte koll på allt. Är helstolt över att kunna blogga överhuvudtaget *ler*

Jag uppskattar din blogg och tycker om dina fina bilder, återkommer alltid gärna.
Kanske intresserar du dig för hur tyska män är? Har skrivit lite om dem i mitt inlägg idag. Fast, jag undrar om det verkligen intresserar....de är som de är *blink*

Önskar dig en skön fredag!
Kram Elle

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Lisa,

Fin blogg du har och vilka fina bilder du fotar! Vad roligt att du ska till San Francisco. Dit skulle jag gärna åka. Hoppas du får många upplevelser.

Visst är det kul att kika runt hos andra? En värld full av kreativa människor, vilken inspiration man får!

Tack för besöket på min blogg :)

Ha en skön helg,
Sanna

Ljuva lantliv sa...

Önskar dig en härlig helg Lisa! KRAM Anna

alegni sa...

visst, bloggosfären är en outsinlig källa till inspiration om man bara är mottaglig för den :)
jag har också precis varit och hälsat på min mamma. hon bjöd på kalvdans idag!
trevlig helg. kram
ingela

♥ Fyra årstider sa...

Här firar vi min lilla kille idag.
Kram Lotta