onsdag, mars 10

Vår...

För mig har våren kommit även fast det kommer att ta ett litet tag men...
Solen har varit framme varje dag den här veckan , vilket har varit underbart, det har varit plusgrader och det säger dripp dropp från taken för snön smällter
Solen strålar in genom fönstren och hur underbart det än är så inser man nu hur skitiga allt är fönstren måste putsas, alla fläckar på skåpen syns tydligare och alla dammråttor lyckas synas överallt!
Oj oj oj.....







Våren har iallafall fått komma in i mitt hem och det är så underbart!
Dock har jag varit väldigt förskyld den här veckan och inser nu när jag tittar på mina fina vår blommar...att jag har inte vattnat de andra blommorna på ett tag...
Ja.. det är väl så... är man sjuk och ynklig så är det väldigt svårt att ta hand om det runt omkring sig. Börjar känna en liten viss rastlöshet i kroppen nu och det tyder väll på att jag böjar bli frisk Ler
Ses snart igen!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Så trist med förkylning. Hade mitt för 2 veckor sedan och var jättevissen. Ja jag vet man vill ha allt i affärerna, suck. Men det funkar ju inte riktigt så hihi..
Krya på dig...

Kramkram Anne

Lisa Marklund sa...

Vilka helt underbara foto du tar
:-) wow... :-)
Och jättekul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem på en gång. Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa