lördag, april 24

En tur....

Idag är det fint väder efter en regnig vecka!
Efter regn kommer solsken!
Idag blir det en tur till Nyckelviken För att ha lite picnic med en vän och hennes barn och lite fotografering, kameran har strulat lite för mig....hoppas att jag bara har varit lite klåfingrig...
Veckan som har varit har jag med flit inte suttit här för jag blir så irriterad..
Varför?
Jo...När jag sätter mig för att göra ett inlägg så går det en timme sedan så ska man bara kolla en sak och en...och vips så har man suttit vid datorn en hel kväll och sedan ska man gå och lägga sig....det tar sådan tid till allt! och man förlorar enorma minutrar




Men nu blir det en liten tur till skogen och plocka lite vitsippor, de tar alltid lite längre tid för grönligheten, för det är så kallt där, det ligger vit vattnet Stockholms skärgård
Så nu får vi se om de har blommat

2 kommentarer:

Elle sa...

Jag håller med om att inläggsskrivandet tar mycket tid. Jag har iallafall kommit på att man kan skriva samtidigt som man laddar ner bilderna. Det sparar lite tid.
Överhuvudtaget blir man ofta sittande, fast man tänker att man "bara" ska kolla snabbt.
Man har ju ett normalt liv som kräver uppmärksamhet också!

Här har vi haft det kallt, men nu är det soligt och varmt. Det är kortärmat och grillning som gäller nu!
Ha en skön helg och plocka ett par vitsippor till mig också!
Kram Elle

Anneli sa...

Hejsan.

Hoppas ni hittade lite nyutsprungna vitsippor.
Luktar ju sååå gott....

Det är väldigt lätt att bli sittandes vid datorn...bloggandet tar tid...det får inte bli ett tvång...det ska va skoj!

Ha det gott,vännen
kram Anneli.