måndag, april 19

På besök...

I helgen har vi varit på besök i Örebro
Vad skönt det är att få komma bort från vardagen, att komma till en annan vardag!
örebro gillar jag, det är en av städerna som jag skulle kunna flytta till
Om saker och ting var lite annorlunda (vår vardag) man har en del att anpassa sig till det är inte bara att flytta, ens liv är ju här.
Kameran hade jag med mig och kunde inte låta bli att fota lite, en del av deras lägenhet
stilrent och fint, jag gillar randigt på väggen och det skapade idéer i mitt huvud...
För några år sedan skulle jag ha bredrandigt på väggen som en fondvägg i vardagsrummet, men sedan kunde jag inet bestämma mig och det vart då det blev vitt, vilket jag är mycket nöjd för






Självklart när man är på besök i en stad så måste man ut och Shoppa lite...
Min favorit butik som heter Lager 157 (klädes butik) sedan har vi besköt ett shopping centrum som heter Marieberg och där finns det allt möjligt och några söta inredningsbutiker!
Men jag har lagt mina pengar på kläder på detta besök
Men mycket ögongott finns det alltid!




Och den här tjejen trycker det är tråkigt att gå i inredningsbutiker...(ler)
Sedan lyckades jag få ut ungdomarna på en liten promis med hunden Axel med kameran i största hugg givitvis





Den här tjejen gör sig så bra framför kameran och dessa foton som jag tog på barnen är jag kär i!
En skön och lugn helg att få spendera i örebro!
Idag ska jag ha Måndags mys i soffan med lite chips och dip

3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm jättefina kort på barnen. Har varit i den affären i Marieberg bara för några veckor sedan när vi hade bloggträff. Så mycket fint....Mitt stora fat är inhandlat på Indiska ett hett tips, 199:-.
Kramkram Anne

Elle sa...

Vilka fina bilder du har gjort, både på inredning, butiker och människor!
Finns det verkligen tjejer som INTE är intresserade av inredning!?! *fniss*
Det kommer väl med åren antar jag.

Kul att ni hade det bra i Örebro. Det var ju i närheten av mina gamla hemtrakter, är född i Eskilstuna nämligen.

Önskar dig en fortsatt skön vecka!
Kram Elle

Anneli sa...

Hejsan.

Vilka fina foton på barnen.

Hunden var ju också jättesöt, pudel?

Ha det gott,
Kram Anneli.