torsdag, april 15

Vill ha...

Men vad vill jag ha?
Okey... man kommer till den punkt som man vill ha en ny mobiltelefon
Men är osäker på vad man vill ha och man här osäker på tekniken
Men jag trivs himla bra med min mobil som jag har...
Välkommen till Lisas veliga värld....
alla försäljare som man frågar de tycker givit vis att båda är bra är du nöjd med din iPhone?
Vill jag ha något annorlunda än det jag har? ja det vill jag



Är denna nya Sony Ericsson x10 bra? Ja de försäljare som jag har pratat med de är väldigt imponerad på denna nya Ericsson
vill jag ha en bra kamera i min mobil? ja det vill jag


Vilken djungel, att bestämma sig vad man vill ha för ny teknisk accessoar
nästa fråga om jag nu är så nöjd med min mobil som jag har varför ska jag ha en ny...
Är det för att "alla" andra har en ny mobil?
Är man trendig om man köper en ny accessoar?
Ja ja ...det är ingen ide att ha bråttom utan vara säker på det man vill ha
detta inlägg handlar inte alls om inredning bara tankar som snurrar i mitt huvud som jag ville dela med er. I helgen drar vi till Örebro och besöker sambons barn.
Vilket ska bli mycket trevligt!

Önskar er en trevlig vår helg!



1 kommentarer:

Elle sa...

Där har du samma smak som min son! Jag hade lagt in en blombild som "bildskonare" på min dator. Plötsligt har jag en bild på en iPhone!! Ungar!

Jag har själv en mobil med touchscreen, men egentligen är jag bara glad för kameran - utan den hade jag inte kunnat ha min blogg. Inte med bilder iallafall*fniss*
Annars var jag nöjd med en enklare modell, innan den gick sönder...den trillade ur fickan när jag klev in i bilen och sen körde jag över den...tyvärr märkte jag det försent!

Nu har jag en liten dotter som drar i mig och mat i ugnen...
Ha en skön helg!
Kram Elle