tisdag, april 13

Påsken är över...

...och våren är här!
Idag när jag kom hem från jobbet slängde jag väskan på golvet och kastade i mig min sallad som jag hade köpt på vägen hem, (inte ordagrant) för att snabbt komma ut i det underbara vädret!
det var så härligt att komma hem och solen skiner och fåglarna kvittra,
men så fort solen försvinner blir det riktigt kallt ute
Idag är tekniken inte med oss här hemma...
Okey...vi har två TV apparater med sådana där digitala boxar som gör att man kan se alla häftiga, onödiga, bra kanaler... Vi har en TV i vardagsrummet och en i sovrummet, bara det att en av dessa boxa vill inte fungera...(den i vardagsrummet) självklart så har vi våra program man vill se på kvällarna, min sambo vill ju efterlyst på TV3 och jag tittar på Gray´s anatomy på kanal 5
Oj bara en TV med dessa kanaler...
Så då blir det så klart diskussion om vem som ska se vad...
Men jag vann!
Sedan.....har vi köpt nya sängar som ska levereras imorgon vilket jag har längtat efter så nu är det tomt i vårt sovrum (vi har tagit bort våra gamla sängar)
Så efter en underbar promenad sitter jag nu här i ett tomt rum i min fatboy (sittsäck) med min laptop i knät och bloggar med er och tittar på Gray´s och är mycket nöjd



Nu är påsken över och riset ska plundras
Och självklart så ska min lilla kisse vara med
Oj.. vad man måste vara snabb med kameran för att får en bild



En busig lite kille
Ha en trevlig kväll !
(Mina kära arbetskolleger vill så gärna se lite bilder på mina katter och det kommer mer ler)

0 kommentarer: