måndag, maj 3

Måndag...

Saker och ting blir inte alltid som man vill....
Bläää....usch....bläää....usch...
Så känner jag idag när jag kom hem från jobbet
Jag blir bara så besviken på mig själv, jag hade tänkt att komma iväg och springa men mina krafter räckte inte till....mina mentala krafter!
Blä, blä, blä på mig....
Men lite peptalk från min kära så det blir nog bra

Men jag får väl göra det man är bra på
Tvätta lite... städa lite...
Ledsen att jag inte var så munter i dagen inlägg men ut ska skiten, för inte gör den nytt att den stanna kvar inombords.
Livet kan inte alltid vara positivt och förskönat och fullt med rosor...
Tack för alla söta kommentarer, jag blir så glad!

1 kommentarer:

Elle sa...

Min dag blev inte heller riktigt som jag hade planerat. Jag är besviken på mig själv för att jag inte heller kan komma igång med vissa saker.
Men det är så bara!
Jag har en jobbig deklaration som hänger över mig sedan evigheter. Jag mår illa bara jag tänker på att sitta och rota bland en massa trista papper. Fast samtidigt vet jag att jag skulle kunna vara nöjd och avslappnad om jag vore färdig, så jag vet inte vad jag väntar på!
Lust?
Imorgon kanske det känns bättre...?

Hoppas din dag blir bra idag!♥
Kram Elle