tisdag, maj 4

Tisdag..

En händelserik dag!
Ja som jag sa tidigare, dagarna kan verkligen vara olika...
Och idag blev det en bra dag!
En lugn och harmonisk arbetsdag!
Efter jobbet gick några arbetskolleger och jag ut och åt och det var så trevligt!
Trevligt att få skratta lite!
Har till och med hunnit att inhandlat en födelsedagspresent!
Denna söta lilla kopp ska en kollega få av oss på jobbet, hon älskar rosa och lilla

Sedan hunnit med och slänga in en sockerkaka i ugnen
som jag ska ta med mig!
Usch det låter som jag bara vill dela med mig hur duktig jag är....
Men det är inte så...jag vill bara titta in och dela med mig lite av vad som händer i mitt lilla liv!
Kram på er!


1 kommentarer:

Elle sa...

Alla andra talar också om hur duktiga de är, så varför inte du?
Kul att du hade en skön dag! Det behöver man för att samla krafter till de mindre sköna.
Jag ska nu ta ett djupt andetag innan jag störtar mig över mitt överfyllda skrivbord. Jag hatar detta, men nu måste det äntligen bli gjort!! Kan inte skjuta upp det längre.
Ute skiner solen och jag sitter inomhus med högar av dammiga papper. Visst kan livet vara orättvist.
Hoppas att resten av veckan blir bra för dig!
Kram Elle