söndag, maj 16

Resfeber...

Nej... inte jag!
Det kommer alltid när det är dax att resa när jag sitter i taxin och är på väg till flygplatsen
kl. 04.15 kommer taxin och hämtar mig! så det blir opp kl.03.30
Det är så mycket jag vill hinna med att se...hoppas att det kommer att gå bra!

Det är otroligt hur snabbt allt har blommat och vad grönt det har blivit i naturen
jag önskar att jag får hinna njuta av alla fina körsbärsträd som blommar nu
För det tar snabbt slut!


Nä... nu ska jag njuta av det sista av kvällen innan jag går och lägger mig,
har dessutom lite kvar att fixa med.
Njut av det underbara vädret här hemma! för i San francisco ska det var 12-14 grader och väldigt blåsigt! Ses om två veckor när jag har kommit hem!

2 kommentarer:

Nettskie sa...

Jag hoppas du får det helt underbart! (Jag är inge avis alls ;) ) Kramar

alegni sa...

hoppas du får en riktigt fin resa!
kram
ingela