lördag, maj 29

njuter av livet!

Tittar in och säger hej!
Jag har landat och är välmående och kurs och en underbar semester! varit ledig nästan i tre veckor och det har varit underbart1
kommit hem och njuter av allt runtomkring mig!
Våren har blommat men har dock missat den fina blomningen men det finns lite kvar att få njuta av. Jag är själv här hemma och njuter av stillsamheten jag har varit och strosat i vårat köpcentrum och avslutat med en bio "sex and the city 2" älskar den serien och filmerna!
det blev en singel bio mmm....mysigt att få egentid!




Just nu har jag inget utrymme på min dator till mina San Francisco bilder, så ni får vänta ett litet tag, mitt nya namn är Paparazzi Lisa.
Men jag måste säga att jag har inte riktigt varit sugen att titta in till er, har inte suttit länge alls vid datorn de stunder som jag har suttut. Njuter av livet just nu, extremt mycket, som det är i sin enkelhet!

4 kommentarer:

Njut i din trädgård sa...

Så underbart att tillåta sig att njuta! Det gör jag med!

Hilde sa...

Så skjønne bilder du deler! 3 Uker med ferie nå høres helt fantastiskt ut! Ser frem til feriebilder!!!
HIlde

Elle sa...

Välkommen hem igen!
Ser fram emot en liten reserapport framöver!
Kram Elle

alegni sa...

oj, är du tillbaka redan? tiden går så fort - jag tycker du åkte iväg nyss!
ska bli roligt att se bilder från s.f. sen någon gång när du har tillfälle att visa dem
kram
ingela