måndag, juni 7

Hallå!

Hallå i den stora världen!

Ja, vart tog jag vägen....ni måste ha ledsnat på mig...Men här händer så mycket oj oj oj... tiden räcker inte att till att redigera foton .-( Det som har hänt är den fantastiska resan till USA, sedan har jag rest lite till. det har blivit en resa till riga, en 48 timmars kryssning! Med mina kära arbetskollegor. Jag kan säga att jag hinner inte änns ta med mig kameran med ut och fota den underbara våren! jag fångar den spontana tiden, och tillbringar den till mg själv och bara njuter av ljuset och den härliga våren! inge stress när jag kommer hem, det blev nog en omedveten paus från bloggen

Sedan har jag ett STORT och ENORMT projekt här hemma som har pågått ett par månader och som snart ska sätta igång, men det har varit enorma förberedelser, och det är hemligt och jag tänkte släppa bomben när den är färdig! hi hi hi...hemliga jag!

2 kommentarer:

alegni sa...

lycka till med projektet, vad än det är!
ta ingen stress för bloggen. den håller man igång när man hinner :)
kram
ingela

Elle sa...

Jag har suttit och väntat troget på ditt nästa inlägg...*ler*

Kul att du hittade mig på andra ställen i cybervärlden. Jo, jag har nog haft ett inlägg om mitt kök, men jag lovar att göra ett nytt framöver!

Nu gör du mig nyfiken, jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan du släpper bomben!!

Hoppas att du även har tid för ett par bilder från "over there"!

Ha en skön vecka och hoppas att se dig lite oftare nu! *blink*
Kram Elle