fredag, juni 11

Skolavslutning,,,

Nu börjar jag känna lite ro för att visa litebilder för er!
Nu när jag inte kan göra så mycket här hemma för det är så otroligt stökigt överallt och kan inte gör något åt det just nu, det är bara att gilla och acceptera läget!
Men i går var vi på skolavslutning i Örebro
En stor tjej som har slutat 9:an och en "lite" kille som har slutat 8:an
Tänk att vi har varit på deras skolavslutning sedan klass 1

Mamma mia, med barnen

En stålt mamma och pappa!
Bra betyg och ett stipendium som hon fick utelat!
Det är inte dumt!
Deras mor
Ikväll har jag faktiskt ängnat min energi till att redigera bilder
Bilder från San Francisco
Mycket bilder har man tagit och man har tagit på allt!
För att inte missa något och en del bilder undrar jag varför tog jag den här?
men det känns lite skönt att fått landa lite efter allt!
Jag kommer att dela in bilderna i dela


Kram så länge!

1 kommentarer:

alegni sa...

vad fina ni är, alla fyra!
skönt med sommarlov för ungdomarna efter vinterns slit på skolbänken.
ska bli intressant att se amerikabilderna så småningom.
ha det gott!
kram
ingela