onsdag, juni 30

Inredningstankar...

Idag har det regnat hela dagen hos oss och ja...jag vet det har varit 30 grader i Stockholm
men jag är inte riktigt sugen på det häller för det blir alldeles för varm i vår lägenhet.
Men efter regn kommer sol sägs det!
Alltid när vi åker hit upp så lyckas jag drömma mig bort i inredningens värd.
Det kanska är för jag hittar min inre ro och energi för att leta efter det jag suktar efter.
Dessa glas vill jag verkligen ha!
och jag hittar dom ingenstans... jag har fått höra City gross, Ikea, Åhlens...
På Ikea har de utgått och på Åhlens finns de inte häller kvar och då är mitt sista bud city gross...ja då gäller det bara att hitte en i närheten där jag bor...
Men jag har inte riktigt haft orken att leta och fara runt och nu kan jag inte...


Jag surfar runt i inrdningvärden men får inge resultat...
Jag har iallafall hittat mig en ljusstake som jag vill har letat efter
Nusnäs ljusstakar från hemsidan Grannas och inte var den dyr häller.
Ha det bäst!

3 kommentarer:

alegni sa...

jag vill ha likadana glas, men hittar inga i det här landet heller. jag har letat under stock och sten, men utan resultat :(
kram
ingela

Hos Madeleine Hudvård & Inredning sa...

Jag har liknande såna glas i min butik de finns både som vin de som var på bilden samt som vattenglas matchande vinglas. Kostar 55 kr för vinglas och 45kr för vatten glasen. Vet inte hur många jag har kvar men kollar. Vill du att jag fotar dem så ser du.
Madeleine/ Hos Madeleine

Nettskie sa...

Hej!

Jag såg några liknande glas på Bruka när jag var där, kanske värt att kolla upp? Kramar