fredag, juli 2

En liten hälsning...

Först och främst vill jag visa er en bild som jag är väldigt stålt över
Och det har inte med inredning att göra utan om naturen

Detta är en dagslända ephemeroptera
Oj vad de är svåra att upptäcka för de är allt på flygande fot
men denna såg jag och följde efter tills den satte sig och oj vad jag fota den ifall någon bild inte skulle bli bra
Idag har det varit strålande väder 25 grader varmt från bara 9 grader och solen har tagit.
Men idag har det varit en dag där tekniken gå emot mig
Jag kan inte ladda mina bilder till datorn och jag vet inte vad jag gör för fel eller vad det är för fel? Sedan har ett av mina objektiv skadats hu hu hu.....

2 kommentarer:

Sophie M sa...

Vilken bild! Så härliga färger! :D

Tråkigt med objektivskadan.. :/

Kram

Elle sa...

Ibland kan jag försöka 20-30 ggr innan laddningen av bilderna funkar. Vet ej heller vad som är fel.

Bilden är verkligen jättefin!

Kram Elle