fredag, juli 9

Vi har det bra...

Oj oj ...det är inte det lättaste att gör att inlägg här uppe i skogen....
Det går bra att surfa men det tar sådan tid att ladda upp bilder till bloggen
dessa bilder har tagit mig tre dagar att ladda upp och givitvis så har jag inte suttit vid datorn 12 timmar om dagen det har ju funnits annat att göra
Men bilder blev det till slut!
Hade tänkt mig två inlägg innan detta...
Men vi har det bra semestern är i sitt mitt...och går mot sitt slut
Men vi har hunnit med massor att göra och det är jag glad för för jag tycker om att fördriva tiden med att göra saker, för det mesta
Härom dagen blev det ett besök till Handöl vattenfall, jag gillar vattenfall de är så mäktiga och vackra!




Här fick vi gå över vattenfallet oxå och det fick max gå tre personer på bron och det var lite läskigt...och väldigt låga vajrar på sidan...



Sedan bar det av till Storulvåns fjällstation och där bjöds det på en underbar utsikt över fjällen ett par goda våfflor med grädde och hjortronsylt mmmm...det var gott!!






Våfflorna fick fart på ungdomarna och fick en gnutta Ernst i sig...
De tog av sig skorna gick barfota.... nja...De hade doppat fötterna i vattnet...
Jag har även gått på min första auktion, det var lite roligt adrenalinet flödade emellan åt
Nu får ni ha det så bra i sommarvärmen!

0 kommentarer: