torsdag, juli 29

Nu är jag här...

...Och jag är närvarande och kommer att fortsätta att vara det.
För mig har sommaren swishat förbi med dunder och brak och med glädje och tårar
med blandade känslor från topp till tå till höger och vänster
Den här sommaren har varit en okey sommar och jag tillåter mig att erkänna att det inte har varit en av det bästa. Jag ha inte riktigt hunnit med och stanna upp och njuta av nuet när det har funnits tillfälle och stannat upp för att och känna efter så har jag känt att jag inte känner någon njutning, ja ja så kan det vara ibland och det är helt ok.
Frågar någon... så har jag varit ärlig och sagt hur det har varit och inte målat upp en glädje fasad

Att en torr och tråkig brännässla kan bli så vacker och att en bild kan ge så mycket kärlek
Fotat med ett nytt objektiv (ler)



Jag älskar värmen och jag älskar en grön sommar...
vilket inte gick ihop den här sommaren
Det blev en mycket torr och brun sommar men jag har ju oxå fått uppleva en grön sommar i jämtland


Detta är oxå taget med ett nytt objektiv

Det har hänt sååååå mycket här hemma så ni kan inte ana
...och inte har jag hunnit med att fota och har inte riktigt haft energi till att ta foton häller
Okey... jag ska släppa bomben...
Vi har renoverat vårat kök och lite av våran hall!
jag är såååå nöjd med vårat kök och jag ska fota lite och samlar på mig lite bilder så att ni kan få se, men ni ska få se lite annat först, jag känner att jag har sådan energi till att blogga nu trotts lite nedstämdhet, och min byrå är införskaffad oxå, som är ihopskruvad och klar (ler)
Så semestern den avslutedes med att turbo race här hemma, för i stort sätt i två månader har det varit ett totalt kaos och inte vart jag utvilad tills jag skulle börja arbeta så nu är jag kroniskt trött och vägrar att återhämta mig för jag ska försöka att njuta av det som är kvar av sommaren.
Nä, nu avrundar jag och sparar min ord till nästa inlägg

1 kommentarer:

Elle sa...

Att humöret inte är i topp som man önskar är nog normalt. Men du verkar ju ha vistats på fina semesterorter iallafall. Jag har suttit hemma hela sommaren och det ser inte ut som om jag kommer iväg i år heller. Har inte haft semester de senaste fyra åren, så jag kan inte på stå att mitt humör är på topp det heller.
Nu kan det väl bara bli bättre, antar jag?

Kul att du är tillbaka iallafall!
Ha en skön helg!
Kram Elle