måndag, augusti 2

Livets väg...

Oj....med dunder och brak från höger till vänster
känslor som strutsar runt som i en centerfug...
Som jag sa tidigare så har det hänt en hel del i mitt liv, känslomässigt..
Och det händer bara mer och mer och mer...just nu
Mitt liv är lite rörigt ljust nu men..
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
jag förs fram av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
jag har tron på mig själv, tron på min sida...






Och just denna dag som jag gick denna väg...
Var jag så nöjd med mig själv, mådde så himla bra
och jag kände en gnutta närvaro i livet
Hade vart och tittat på Eclipse
Älskar alla filmerna, jag lev mig in i den underbara värld och sedan när bion var slut så tog jag mig en promis hem
Vilket tog en 1,5h men det var en underbar promenad!
Kram på er och ha det så gott!
(Jag ska försöka att inte glömma bort att ta hand om mig själv just nu)


2 kommentarer:

Elle sa...

Du låter ungefär som jag...
Försöker också ta hand om mig själv lite.
Sänder dig kraft!
Kram Elle

Hilde sa...

Godt med slike "solskinnsdager" da livet kjennes herlig! Vakre bilder du deler med deg også. Måtte det bli mange glade dager...
Hilde