torsdag, augusti 12

Kvällstur...

Älskar att få vara för mig själv och hitta min lilla tid....till att njuta a livet som bara rusar iväg
men som jag sa tidigare, inte denna gång.
Vad svårt det kan vara att ta sig tid och ro när man måste...och inte har något val
Rastlös i själen...och sommaren går mot sitt slut och vill inte vara hem alls...
Jag kasta in väskan när jag kommer hem och vill inte njuta av vårt finna hem (men den tiden kommer snart när man vill knyta sig till kojs) men inte just nu
Rastlöst iväg för att försöka att njuta av augusti



När jag lyckas att fånga ögonblicket på bild, då bli jag så lycklig och känner en sådan kärlek till livet








Underbara nyckelviken!

1 kommentarer:

Elle sa...

Sommaren går mot sitt slut, men hösten kan ju vara vacker den med. Vintern är tid för tända ljus och mys inomhus, sen glädjer vi oss över våren igen.
Visst är det trist att sommaren tar slut, men försöka att se det vackra i de andra årstiderna också.
Dina bilder är väldigt uttrycksfulla och vackra!!

Önskar dig en lugn helg!
Kram Elle