onsdag, september 15

Ljus...

Nu börjar mörkret nalkas...
Jag passar på kika in och tänter ett ljus eller två nu när mörkret kommer och
klockan är straxt innan åtta och det blir mörkt och det betyder..
Dax att tända ljus!
I Vadstena köpte jag två stycken ljuslyktor med olika mönster


Jag känner att jag kommer att njuta av hösten mer än vad jag gjorde med denna sommar
rättare sagt så älskar jag hösten och få sitta och mysa med tända ljus



Idag har jag sysselsatt mig att springaen liten runda ute i det fina höstvädret
Jobbigt men vad mentalt stark man blir efteråt...
Av att klara av något som är fysiskt jobbigt
Jag har inte riktigt haft energin att titta in till er där ute, men den kommer


3 kommentarer:

alegni sa...

fina lyktor!
take your time, om något är onödigt här i livet så är det att ta stress för att man inte hinner besöka bloggar. bloggandet ska vara kul, inte något som ökar vardagsstressen. (fast visst medger jag att jag känner likadant rätt ofta...)
kram
ingela

mammaxtre sa...

Att njuta är bra. Tänd ett ljus eller två och njut av din höst. Hösten kan vara så fin. Men regn och rusk skulle jag kunna klara mig utan. Vad skönt med en joggingrunda, det skulle jag också behöva stärka mig med.

Ta väl hand om dig

bokhyllan sa...

Snygga lyktor!