måndag, september 13

Vadstena...

Att sysselsätta sig då glömmer man bort ensamheten
Skönt att göra saker...
Så jag drog med mig min arbetskollega för en liten spontan roadtrip
Jag har hört så mycket om vadstena att det ska vara så vackert där och inte är det så långt från Stockholm häller




Butikerna stängde kl 14.00 i den lilla staden och det är ju helt ok, det blir en helt annan livskvalité med andra rutiner, man anpassar sig att göra det man ska göra till samhällets öppettider mindre stress till att man ska göra så mycket och mer kvalité till vardagen
Första butiken vi gick in i var ju givitvis en inredningsbutik





I sista minuten hittade vi ett boende
Ett litet sött pensionat med frukost inräknat i rumspriset
Det var ett sött och trevligt pensionat i gammal stil och sedan var det hemma bakat bröd





Hösten är nu kommen och färgerna börjar att träda fram
Jag älskar verkligen hösten

Perfekta personen som modell,
hon gjorde allt jag sa att hon skulle göra och roligt att få testa




Vardagen rullar på och jag försöker att hålla mig sysselsatt och det är inte det enklaste
Men mycket har jag haft att göra så jag har inte häller haft tid att titta in här häller men tiden kanske kommer

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vad härligt med en roadtrip.

alegni sa...

vad mysigt det ser ut i vadstena!
ha en skön höst, lisa.
kram
ingela