onsdag, september 8

Tjena Tjena...

Hallå här ute!
jag får nöja mig med ett inlägg i veckan, just nu håller jag på att fokusera min energi på mig och att sysselsätta mig med annat än att sitta vid den här datorn och bara sitta och stirra
Att få en känsla som känns som om vardagen ska kunna kännas normal...om nu förstår vad jag menar
Har fotat och varit med på en bröllops fest och jag har faktiskt suttit och retuscherat lite bilder, på den lilla tiden som blir över på kvällarna innan man har jobbat och sysselsatt sig själv.
Om det tar tid att fixa och trixa med bilder och jag tyckte att jag inte hade så mycket bilder men det blir ju en del.
Är inte riktigt redo att visa vårt nya kök än...
Som jag har sakta tidigare så har jag en hel del andra saker som jag skulle vilja visa er som är nytt, men har inte riktigt mysfaktorn och springa runt med kameran här hemma och piffa och dona, men det kommer väl




Men några bilder bjuder jag på
Dessa ord som jag kommer att skiva här nedan, de flög genom mitt huvud en kväll när jag skulle gå och lägga mig och var tvungen att få ner dom på ett papper och jag tänkte att jag skulle dela med mig av dom
"Jag vet en massa saker som jag vet att du inte vet att jag vet...
Vilken kunskap att veta och man är inte dum som vet.."

1 kommentarer:

Elle sa...

Jag vet vad du menar, fast du kanske inte vet att jag vet det...*ler*
äh, du vet vad jag menar vad jag vet eller vet du inte det?
Ööööö, blev lite konstigt där!

Är spänd på ditt nya kök. Kanske visar jag även mitt en dag!?

Ha en fortsatt skön vecka!
Kram Elle