tisdag, augusti 31

Bröllopsfest...

I Lördags fick jag upp leva fest och glamour
Jag var värdens lyckligaste gäst i lördags för jag fick äran att fotografera
Kameran fick följa med, min bästa vän!
Å vad roligt att fota, men vad svårt det är att fotografera människor.
glädjen kom tillbaka för stunden
Lyckans kärlek!


Det lyckliga paret!



Allt var så vackert och fint och så mysigt
Med så mysiga människor

Och detta är lilla jag som lyckades fastna på bild
Bröllopsfesten var på ett ställe på söder i Stockholm
Ersta terassen
Därifrån är det en underbar vy över stockholms stad!




Söders höjder!
Skjut inte upp
till imorgon
vad du kan ha glädje
av idag

3 kommentarer:

Elle sa...

Dina bilder är så fina, som alltid. Du lyckas fånga "det", en viss stillhet och ett visst lugn i bilderna. Kan inte förklara det på ett annat sätt. Men jag blir lugn av att se dina bilder.
Kul att du fastnade du med, fast den bilden tog du väl inte själv?
Skönt att se dig le, trots att du inte mår som du vill må.
Min kompis säger alltid "lyckan kommer till den som ler..." så fortsätt att le så fint!!!

Ha en fin kväll!
Kram Elle

Lotta 8`) sa...

Åh.. bröllop! Så romantiskt :) Får vi se brudparet?! Tror säkert att bilderna blev kanonfina :)

Och en bild på dig - jättekul :) Du ser så söt och snäll ut, tja lite busig också :)

Läser att du också gillar ensamtid, det gör jag med och får jag inte min dos så kan jag bli på dåligt humör - konstigt egentligen? För min del är det så många människor kring mig i jobbet så när jag kommer hem så surrar det ibland av allt prat - då är det gott med ensamtid.

Må så gott :)

mammaxtre sa...

Hej, vilken fin blogg du har. Den tyckte jag om. Fina bilder. Speciellt den översta.

Trevlig helg!