söndag, oktober 10

Åsikter & Drömmar...

Hallå här ute!
Idag vill jag prata om åsikter och mina drömmar...

Nä det är inte vår...hi hi hi
Men så vackert det blev!
Den lilla violen som jag köpte i våras den har blommat om igen.
Den har längre livsländ en mina skor som jag köpte i våras
Har ni tänkt vad lyckligt lottade de människor som inte har upptäckt
cybervärlden är...både ja och nej!
De som inte har skaffat facebook exempel dom är lyckligt lottade för dom vet inget annat och i min mening så är det ett beroende, men jag tycker att det är otroligt roligt oxå.
Men..sedan finns det dom som har facebook som anser många som är facebooknördar och sedan skriver hur mycket som hällst själva på FB? men är inte dom lika mycker facebook nörd som vem som hälls som har facbook?
Det går inte in i mitt huvud och det strör jag mig faktiskt på...
För man ska stå för det man gör och annars kan man plocka bort sitt konto
Men jag beundrar de människor som inte har skaffat facbook dom är starka och jag är en av de personer som inte vågar göra mig av med facbook hi hi hi...

Sedan finns det de som inte har upptäckt bloggvärden och dom är det synd om tycker jag för det finns så mycket vackert och fina ord här ute som många delar med sig.
Men dok så tar det mycket av änns tid att ha en blogg, men jag har kommit fram till som tidigare att denna blogg gör mig bara glad och sedan får jag välja min tid när jag ska sitta här och nu går vi mot mörkare tider och då är detta min lilla vän som gör mig glad!
Men det finns oxå en sorts bekräftelse behov som vi söker med att ha en blogg och det kan vi inte neka! man söker bekräftelse ska visa hur duktig man är på nogot sätt

Till sist har jag nu kommit fram till att nu vill jag ha mitt lilla hus ute på Ingarö så jag kan få börja pula med saker och ting i en trädgård..
Åååå...vill verkligen ha!
Men först måste jag skaffa mitt körkort så att man inte behöver söka ett boende som är anknutet till buss...så nu får jag bara drömma vidare.
men det är bra att ha sina drömmer för då har man mål i livet!




1 kommentarer:

mammaxtre sa...

Jag har sruntat i fejjan :-) Men äslkar min lilla blogg.

Drömmar gör att vi sätter upp mål. Jag önskar dig lycka till med körkortet.