onsdag, oktober 13

Hur lyckades jag..

Detta är en bild från i somras, från semestern
Jag har köpt mig en bok hur jag ska lära mig photoshop
Det tar tid att lära sig något nytt, sedan ska man ha tiden och orken och sedan ska man leva sitt liv och hinna med allt annat i vardagen och fånga dagen och dagsljuset som snart försvinner från oss...

Hur lyckades jag med detta...
Det kan man fråga sig, tyckte att bilden från grunden inte var så dum men sedan när jag
redigerade om bilden så fick jag WOW i mitt huvud är det så här bilden ska se ut?



Färgena är mer verklig, sedan kan jag tycka att bilden är lite gul kanske men det kan man väl säkert fixa till. Roligt att lära sig och lite klurigt att lära sig och det är inget som sätter sig utan jag måste nog ta fram manuallen nästa gång oxå.


3 kommentarer:

Victoria sa...

Tack för titten och kommentaren hos mig! Kul att ha hittat hit till dig, väldigt fin blogg du har med många inspirerande foton!
Kram kram
Victoria

mammaxtre sa...

Jag redigerar inte mina bilder. Vet inte hur man gör och är rädd för photo shop. Jag har hört att det ska vara svårt. Sen är det tiden också, förstås. Tiden att sitta ned och fokusera länge. I lugn och ro.

Sköt om dig

alegni sa...

fotoredigering är en hel vetenskap, du kan ju ge lite tips när du kommer på nåt bra :)
min kamera är inte så ny längre, skaffade den i vintras. och jag gillar den skarpt!
kram
ingela